Po wielomiesięcznym oczekiwaniu niedawno miała miejsce premiera nowego BMW serii 3 (F30). Po wszystkich domysłach i rozważaniach na temat nowego modelu możemy go zobaczyć w całej okazałości. Premiera bardzo ważna, jednak czy nie spodziewaliśmy się nieco więcej?
Auto stylistycznie zmieniło się, jednak niewiele w stosunku do poprzedniego modelu. Największe zmiany widać z przodu i z tyłu. Tył upodobnił się do większego 5, z przodu auto również jest bardziej podobne do nowszych modeli. Zyskało nieco węższe i szersze reflektory przednie oraz zdecydowanie mocniejsze przetłoczenia dzięki którym auto wygląda na bardziej mocarne od poprzednika. Wnętrze pozostało w typowych dla marki klimatach. Jest ono bardzo podobne do tych z większych modeli. Auto będzie można teraz bardziej spersonalizować dzięki nowym liniom nadwozia : Sport Line, Luxury Line, Modern Line.
Nowe BMW będzie oferowane z silnikami benzynowymi oraz diesla. Początkowo auto będzie dostępne z czterema silnikami z czego jeden jest nową konstrukcją. Silnik 328 to 2 litrowa jednostka z podwójnym doładowaniem.
- silnik benzynowy 328i o mocy 240 KM i 350 Nm, 0-100 km/h - 5,9s, śr. spalanie - 6,4 l/100 km
Nowe BMW będzie oferowane z silnikami benzynowymi oraz diesla. Początkowo auto będzie dostępne z czterema silnikami z czego jeden jest nową konstrukcją. Silnik 328 to 2 litrowa jednostka z podwójnym doładowaniem.
- silnik benzynowy 328i o mocy 240 KM i 350 Nm, 0-100 km/h - 5,9s, śr. spalanie - 6,4 l/100 km
- silnik benzynowy 335i o mocy 306 KM i 400 Nm, 0-100 km/h - 5,5s, śr. spalanie - 7,2 - 7,9 l/100 km
- silnik diesla 320d o mocy 184 KM i 380 Nm, 0-100 km/h - 7,5s, śr. spalanie - 4,5 l/100 km
- silnik diesla 320d EfficientDynamics o mocy 163 KM i 380 Nm, 0-100 km/h - 8,0s, śr. spalanie - 4,1 l/100 km
Ładnie to wyszło, choć jak dla mnie za bardzo przypomina poprzednią generację.
OdpowiedzUsuń